MTA ustępuje. Będą reklamy przeciwko meczetowi.

MTA (Miejska Agencja Transportu) w Nowym Jorku wycofała się ze swoich obiekcji wobec kampanii zestawiającej meczet w Ground Zero z World Trade Center, po tym jak organizatorzy złożyli pozew do sądu.

Pamela Gellar, przewodnicząca Stop Islamization of America (SIOA), oświadczyła, że MTA –  w poniedziałek – zgodziło się umieścić reklamy na autobusach z pytaniem o meczet w pobliżu Ground Zero: “Dlaczego tutaj?”

wtc-islam-001Wcześniej MTA na argumenty Gellar odpowiadała, że wizerunek World Trade Center będzie ranił uczucia ludzi.

„Ranił uczucia ludzi? Uważam, że reklamy autobusowe propagujące islam ranią apostatów. Czy ściągniecie te reklamy z autobusów? Czy obrazy największego ataku na amerykańskiej ziemi są ocenzurowane? Czy Perl Harbor jest ocenzurowane?” – nie ustępowała Gellar.

Po usunięciu z reklamy samolotu, płomieni i dymów nad WTC i tak nie udało się umieścić reklam na autobusach, a podejmowanie decyzji przez MTA zaczynało przypominać biurokrację z procesu Kafki. SIOA było zmuszone złożyć skargę do sądu w piątek. W poniedziałek MTA uznała zarzuty wymienione w pozwie i zgodziła się umieścić pierwotną wersję reklamy.

AX na podst. frontpagemag.com

Udostępnij na
Video signVideo signVideo signVideo sign