Iran zakłóca sygnał zachodnich stacji telewizyjnych

Iran, wolność słowa
| Brak komentarzy|
image_pdfimage_print
Brytyjska stacja BBC, niemiecka Deutsche Welle i amerykańska Voice of America potępiły władze Iranu za zakłócanie ich sygnału nadawczego.
Iran, wolność słowa
Iran, wolność słowa

We wspólnym komunikacie poinformowano, że w Iranie zaobserwowano przerwy w odbiorze usług radiowych i telewizyjnych przesyłanych przez satelitę Hotbird. Zakłócenia mają miejsce od czwartku, od dnia 31. rocznicy rewolucji islamskiej.

Jak sprecyzowano w komunikacie, zakłócenia dotknęły kanał BBC nadający w języku perskim (farsi) i World Service po angielsku, stację Voice of America w farsi i radio Farda oraz telewizję Deutsche Welle.

„Potępiamy wszelkie zakłócenia tych kanałów. Jest to sprzeczne z umowami międzynarodowymi i godzi w wolność międzynarodowej transmisji, która jest chroniona w traktatach międzynarodowych” – napisały trzy media we wspólnym komunikacie.

„Władze irańskie korzystają z przekazu satelitarnego dla nadawania w świecie po arabsku i angielsku, jednocześnie zabraniając swym własnym obywatelom oglądania programów ze świata” – podkreślono w komunikacie.

Więcej na: onet.pl

Chętnie nas czytasz?

Od 9 lat w Polsce informujemy o zagrożeniu politycznym islamem.
Dostarczamy unikalne treści, publikujemy teksty naukowe, bierzemy udział w konferencjach, a także wpływamy na inne media i polityków.
Dzięki wsparciu jesteśmy w stanie utrzymać niezależność i zrealizować nasz cel:

Demokratyczna Europa wolna od islamskiego fundamentalizmu.

Wspieraj euroislam.pl

Bądź na bieżąco. Polub euroislam.pl na Facebook

Komentarze