Firmy ogłoszeniowe boją się plakatów z „Charlie Hebdo”

1
| 40 komentarzy|
image_pdfimage_print

Młodzieżowe organizacje polityczne chciały publicznie okazać wsparcie dla zamordowanych rysowników „Charlie Hebdo”. Firmy obsługujące słupy ogłoszeniowe w Holandii odmówiły współpracy.

1

Młodzieżówki partii Partii Liberalnej, Partii Pracy i Zielonych chciały zawiesić plakaty na stacjach kolejowych z tekstem „Wolność zawsze zwycięży” i jednym z rysunków z „Charlie Hebdo”, pokazujących Mahometa. Dwie firmy, Ngage Media i CS Digital Media odmówiły upowszechnienia tej kampanii.

CS Digital Media potwierdziło, że ta decyzja może być rozumiana jako uleganie nietolerancji, ale „musimy też myśleć o bezpieczeństwie”. Według drugiej firmy, Ngage, nie chodzi o bezpieczeństwo, ale o to, że firma zawsze odmawia upowszechniania „obraźliwych” kampanii.

Młodzieżówki partyjne są zaniepokojone tą odmową dwóch komercyjnych przedsiębiorców. „Chcieliśmy złożyć wyraźne oświadczenie, ale obie firmy były zbyt przestraszone, żeby wywiesić plakaty z rysunkami z „Charlie Hebdo”. To dowodzi, że terroryści, którzy przeprowadzili ataki w Paryżu, osiągnęli swój cel: szerzenie strachu i autocenzury”, oświadczyli organizatorzy..

Roselit na podstawie http://10news.dk

Bądź na bieżąco. Polub euroislam.pl na Facebook

Komentarze